10.3.2009

Mopilla päähän

Nyt se on löytynyt! Ei enää pahaa tukkapäivää (ainakaan kahta kertaa peräkkäin). Nettiostin täältä hiusten muotoilusuihkeen ja olen tyytyväinen! MOP lemongrass lift saa minunkin tukkani pysymään edes siedettävänä jopa kaksi päivää.

Yleensä joudun pesemään ja kuivailemaan hiuksiani lähes joka päivä, mikä on tosi rasittavaa. En jaksaisi millään nousta aamulla aikaisin vain pään takia. Joskus olen jättänyt homman väliin ja jo töihin päästyäni katunut syvästi. Lyhyt tukka on ohuena litaskana pitkin päänahkaa ja näyttää lähinnä uimalakilta. Olen kokeillut kaiken maailman kohottavat vaahdot ja nesteet, tuuheuttavat shampoot, hoitavat ja ihmeitä tekevät hoitoaineet. Mikään ei ole tähän mennessä tukkaani päihittänyt.

Jokin aika sitten selailin Feeluniquen sivuja ja Moppi oli erikoistarjouksessa. Kokeilla piti, kun isoja lupailtiin. Hyvä, kun tilasin. Aine sopii minulle kuin pipo päähän. Välillä on mennyt jopa kolme päivää ennen kuin hiukset ovat olleet pesua vailla. Olen saanut tuotteesta kaksinkertaisen hyödyn, tukka pysyy ojennuksessa ja saan nukkua ainakin joka toinen päivä puoli tuntia pidempään. Hyvä MOP!

2 kommenttia:

Famu falsetissa kirjoitti...

Minulla on sama ongelma. Kaikissa shampoissa luvataan, että se tekee hiukset pehmeiksi ja helposti muotoiltaviksi. Lyhyt liukas tukkani pitäisi saada pikemminkin jäykäksi, jolloin se pysyisi paremmin kuosissaan. Viimeksi ostin miehille tarkoitettua shampoota. Siitä saavat hiukset myös miehekkään tuoksun. Varmaan sedät tykkää.
Moppi olisi tarpeen minullekin.

Tuija kirjoitti...

Meillä on niin kova vesi, että tukka kyllä jäykistyy, mutta silti ei koskaan ole hyvin. Mikähän siinä on, että hiukset ovat ainainen ongelma?